понедељак, 13. јун 2011.

Prvenstvo Mađarske na srednjim i štafetama

Proteklog vikenda se održalo PM na srednjim i štafetama.
Jutro prvog dana su obležile kvalifikacije gde sam ušao rezervisano, a posle dve krupne greške morao sam da jurim kao sumanut da bih ušao u finale (rezultati).
U finalu, koje se održalo popodne, opet nekoliko grešaka u reonu kontola, što smanjuje moje šanse za visok plasman i završavam na devetom mestu. Karta na prvi pogled zelena i neobećavajuća, ali na njoj nekoliko vrsta šume, terena, trčljivosti, užitak za orijentisanje.(rezultati)
Drugog dana je bilo PM u štafetama. Andrea je trčao prvu izmenu i zamenio kao drugi. Ja sam trčao drugu izmenu i predao isto kao drugi, iako sam na dva mesta napravio oko 4min grešaka. treću izmenu je trčao Pop i završio na 7.mestu.(rezultati)
Trke su dobro došle posle mesec dana bez karte. Iako još punih nogu od proteklog ciklusa, to mi nije predstavljalo neki problem. Veći problem mi je velika odsutnost sa karte i na pojedinim mestima sam morao biti stegnutiji u izboru varijante i bez puno rizika, što je na kraju rezultiralo nezadovoljstvom postignutim vremenima na kraju trka.

Нема коментара:

Постави коментар