недеља, 13. јануар 2013.

Idu dani...

Posle tronedeljne pauze u oktobru i novembru, opet ću morati da napravim pauzu bez vidljivog kraja. U toku lagane nedelje pred Novogodišnju trku, osetio sam bolove u desnom kolenu koji nisu slutili na dobro. Nisam bio svestan u prvom momentu koliko je ozbiljno, pa sam pokušavao još nekoliko dana da izbegnem neizbežno - pauzu bez vidljivog kraja i sa neizvesnim krajem. Ispostavilo se da imam povredu meniskusa i kako stvari stoje, za mene je ova O sezona završena u januaru. Najbolje što može da mi se desi je da se oporavim bez operacije, ali...Do tada, drugi su na potezu. Jedino što mi uspeva ove godine je nervoza.
P.S. U međuvremenu sam saznao ko je najbolji sportista socijalne ustanove, valjda nisam bio dovoljno dobar čovek ove i poslednje tri godine, ni dovoljno mlad, ni dovoljno žensko. Tako vam je to kad imate privatnu firmu!!! 

Нема коментара:

Постави коментар