недеља, 25. март 2012.

Andrevlje

Ovog vikenda put me je naneo ka zapadu Fruške gore na terene Andrevlja. Momci iz Stražilova su napravili trku koja je bila poslednja na fruškogorskoj turneji. Samo saznanje o tome koliko je strm teren, nateralo me je da na startu krenem rezervisano, čuvajući svaki atom snage za drugi deo trke. I do 11.-te kontrole nisam imao apsolutno nikakvih problema, ali na toj i sledećoj kontroli sam napravio 2 minuta greške. Kod obe kontrole sam bio siguran da sam tu negde blizu kruga, ali jednostavno ih nisam video jer su bile u rupi. Posle toga sam odlučio da ipak promenim malo ritam i već na sledeće 3-4 kontrole sam otkačio pratioce bez ikakvog problema. To me je umalo zbunilo jer sam mislio da je ta brzina dovoljna da završim trku do kraja bez cimanja. Međutim, zamalo da me kalkulisanje košta pobede jer je na kraju razlika bila samo 17s. Analizirajući trku sa ove tačke gledišta, mislim da sam podcenio protivnike zbog razlika na prethodnim trkama što me zamalo nije koštalo pobede. Ovako, mislim da je ovo poslednja trka ove sezone na koju ću ići sa pola mozga, zbunjen sa cimanjima oko Novosadskog polumaratona i nerazumevanjem ljubitelja sporta. Na kraju, po navici na Stražilovskom kupu, 1.mesto ispred Ugora i Ćore, ali i 2:0 u duelu Maksimovići-Dokmanovići.

Нема коментара:

Постави коментар