петак, 6. април 2012.

Beograd open

Ovogodišnji Beograd open mogu opisati kao loš i još lošiji dan. Odavno nisam imao ovoliko krupnih grešaka kao ovog vikenda i to na otvorenom terenu ili na kontrolama pored puta.
Prvog dana sam imao nekoliko nesigurnosti na prvih 5 kontrola koje su bile na otvorenom terenu, tako da me već na šestoj stigao Suciu koji je bio na 2min iza mene. Posle toga sam na par mesta pokušao da ga otkačim, mada kad sam stigao Ćoru to nije bilo nimalo lako jer je tada imao mogućnost da prati dve osobe.
Drugog dana je sve krenulo drugačije, ali se završilo sa fijaskom. Već na prvoj kontroli sam prestigao Suciua i opet se do pete kontrole vrtela priča od prvog dana. Međutim, na 5.kontroli pravim veliku grešku, preko 6min i tu me prelazi i šveđanin. Pokušao sam da promenim tempo računajući na greške protivnika, ali na 11. kontroli još 4min greške jer sam prešao sa suprotne strane uvale i došao do 28.kontrole. Tu sam već psihički završio trku, ali odlučio sam da je završim bez obzira na ove greške. Nezainteresovan za dalji tok trke, pravim grešku i na 16.kontroli i tu me stiže i Ćora. Posle toga sam se trudio samo da se nekako odvojim od njega što sam i uspeo na 21.kontroli. Na kraju sam završio poteru na 4.mestu sa ukupno 15min greške. Ali ni to nije najgora stvar. Od tog vikenda pa do danas, Draga i ja imamo temperaturu i do 39C i ne znamo do kad će trajati ovo mučenje i iscrpljivanje.

Нема коментара:

Постави коментар