петак, 6. март 2009.

MOC peščara




Danas je na terenu u peščari održan prvi dan MOC turneje u Srbiji. Dan je konačno bio predivan za trčanje. Ali Srbija ne bi bila Srbija kada start ne bi kasnio. Mnogo je nezgodno kada startujete među prvima a startno vreme se ne zna. Zbog toga sam se na brzinu zagrevao desetak minuta i krenuo. I naravno, već kod prve kontrole greška, ali ne moja. Na mestu gde treba da stoji prva kontrola je bio stalak sa brojem kontrole koji se poklapa sa kartom, ali je kontrola bila postavljena nekih 30m od toga mesta. Ostali deo trke do 16. kontrole ne mogu reći da sam imao grešaka, osim što sam na nekim kontrolama morao čekati vozić takmičara da overe kontrole. Na 16. kontroli sam morao da obilazim mnogo neprohodnih delova što me koštalo možda i drugog mesta u ukupnom plasmanu. Na kraju, treće mesto i nije razočaranje s obzirom da još nisam ni počeo da ozbiljno treniram već je ovo period laganog vraćanja u ritam jakih treninga. Osetio sam na par mesta kako jednostavno nemam snage da promenim ritam, ali sezona još nije ni počela. Sutra me očekuje sprint na Kalemegdanu pa ću prvenstveno videti kako se snalazim na sprint kartama, pošto tačno znam koji su moji trkački limiti.

Нема коментара:

Постави коментар