недеља, 15. март 2009.

Spartacus open 2009



Kao poslednje pripremno takmičenje pred početak nove sezone, izabrao sam Spartacus i ispostavilo se da je to bio pun pogodak. Izmedju Lipice i Spartacusa, izabrao sam ovo drugo takmičenje zbog sličnosti sa prvim takmičenjima koja se održavaju kod nas na Fruškoj gori. Možda za naše trke pomalo čudno, ali imali smo dve duge distance od 10.8km i 9.8km.
Prvog dana sam krenuo prilično rezervisano pošto nisam dugo trčao na takvom terenu. Do 11. kontrole sam i pored toga imao dva minuta grešaka zbog lošeg izbora varijanti na 6. i 7. kontroli. A onda pravi kolaps. Napravio sam paralelnu grešku, zamenio sam dve uvale, izašao sa karte i izgubio 15 min. Teško je uopšte vratiti se u trku posle takvog pada koncentracije što se videlo na 12. kontroli, gde sam iz ne znam kog razloga krenuo preko brda. Kad sam video šta sam uradio bilo je kasno da se vraćam. Do kraja sam odradio trku ali sa gorkim ukusom razočaranja.
Drugog dana sam očekivao drugu pesmu, ali... Odmah nakon starta su mi noge toliko bile teške da sam jedva trčao. Tri nedelje treninga ipak nisu dovoljne za povratak u takmičarsku formu. Gurao sam trku sa dušom u nosu i sve tako do fatalne 11.kontrole na kojoj sam opet napravio grešku, iako sam bio iznad nje. U nastavku trke sam izgubio i kompas, ali me to nije toliko omelo koliko gubitak lupe koja mi je olakšavala trčanje na ovoj razmeri.
Moram istaći dobre trke koje su istrčali Dragiša i Ugor, dok je Pop potpuno podbacio drugog dana posle dobre trke prvog dana(rezultati).

1 коментар:

  1. brate moj nije to ništa dok te vojska nepočne tražiti....svi koji se bave ovim sportom su unapred pobednici....biće bolje....pozdrav...

    ОдговориИзбриши