субота, 8. мај 2010.

Kako ću propustiti dobre stvari?

Protekla nedelja je imala tako dobar početak a tako bedan kraj. Nakon dobro odrađenog pripremnog perioda i dobrog početka sezone, odlučio sam da oborim formu pred EOC i takmičenja u junu u Mađarskoj što je rezultiralo lošim rezultatima na Rajcu. Bio sam težak i umoran i bez fokusa na trke zbog umora,ali sam znao šta radim i nisam se mnogo uzbuđivao.

Nastavio sam sa završnim pripremama za EOC i sve je teklo dobro do juče ujutru. Ustao sam sa bolom u stopalu i mislio sam da je od umora. Na poslu sam primetio mali otok na stopalu i bojao sam se da može biti ozbiljno. Popodne sam otišao na trening sa namerom da uradim intervale kao nadražaj za trku u Mađarskoj na koju sam tebao da idem u nedelju ali sam morao da prekinem trening zbog bolova u stopalu. Odmah mi je bilo jasno da je to povreda koju sam imao prošle godine i da je ovo kraj nekih mojih nadanja.
Sad ležim u krevetu sa natečenim stopalom i naprslom 4.metetarzalnom koščicom. Svestan sam da propuštam pripreme u Sloveniji, EOC u Bugarskoj i da me čeka dve-tri nedelje nervoze zbog toga što ne mogu da trčim i što propuštam trke za koje se spremam poslednjih 7-8meseci. Najgore od svega je što sam ovo isto prošao i prošle godine usred sezone i postaje mi dosta svega. Teško je izaći jači iz ovoga.

Нема коментара:

Постави коментар