среда, 22. септембар 2010.

Svašta nešto

U poslednjih nekoliko nedelja bio sam na par trka sa kojih su karte ispod.
Ukratko, kvalifikacije u Mađarskoj sam podbacio, promašio sam prvu kontrolu i nisam ušao u A finale. U B finalu 4.mesto. Sledećeg dana zanimljiva ekipna score trka, vreme 82.10, dužina 9.8km.
Posle toga Usije koje su me oduševile koliko ništa ne prepoznajem na terenu od onoga što vidim na karti. Sledećeg dana je bio sprint u V.Gradištu sa kojeg nosim lepe uspomene na kolenima( pao sam i razbio sam oba kolena),varijante glupe do bola, ali šta ću to je sprint i ne volim ga.
Poslednjeg vikenda sam bio na Zlatiboru. Lep teren, glupe staze, bar su organizatori prijatni ljudi, ali šta da se radi, ipak IOF kontrolor zna kako se staze postavljaju.
A sad pauza do Mađarske( ne od treninga već od trka)!!!








1 коментар:

  1. Dobro je da si se konačno oglasio, počeo sam da strepim da su se pretnje obistinile... ;)

    ОдговориИзбриши