недеља, 27. март 2011.

Stražilovski kup 2011

Auuu, koliko sam se iznenadio kad sam video na cilju kolika je razlika između mene i drugoplasiranog, stvarno to nisam očekivao. Napravio sam skoro 2min greške na prve dve kontrole i onda sam se uzbrdo malo uozbiljio i do kraja napravio možda 40sek grešaka (na 16.oj i 25.oj) i loš izbor varijante na 26-tu kontrolu. Ostalo je bilo samo stvar trenutne snage.
I onda na cilju dva iznenađenja. Prvo je ovo što malopre pomenuh, a drugo je totalna neozbiljnost organizatora što se tiče procene pobedničkog vremena. Dr.Bora je tu bio malo navijački nastrojen, ali i on je omašio 3min, ali zato onaj KARLOVAČKI BLOGER(da ne kvarim trku pa mu neću ime spomenuti), predviđao je pacerskih 67min. Očekujem izvinjenje u vidu 2l COCA COLE ('ladne) na sledećoj trci i dve slike na blogu.

3 коментара:

  1. Анониман28. март 2011. 10:38

    dok macor nije tu misevi kolo vode!

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман28. март 2011. 13:00

    Ова трка је потврдила ко је ко, зато ти предлажем да се окренеш тркама у иностранству што због дужине, што због технике. Овде већ постаје монотоно а конкурентима постављаш нове стандарде које они не могу испратити. Завист и љубомора је оно што се не види али осећа а твоје резултате неће поштовати. Уложени труд и тренинг биће исплаћени кроз јаче трке у окружењу /Мађарска, Аустрија, Словачка, Чешка, Швица .../ теби а и укупно српском спорту.
    Још једна честитка.

    ОдговориИзбриши