уторак, 9. август 2011.

Tara open





Prošlog vikenda održano je takimčenje Tara open u okviru kojeg se trčalo Prvenstvo Srbije na dugim distancama.
Prvog dana sam trčao noćnu kratku distancu, na kojoj sam napravio jednu veliku grešku od 5min na 8-oj kontroli i na kraju završio na trećem mestu.

Drugog dana sam trčao srednju distancu, koja se bodovala za kombinaciju. Tu sam trku završio na trećoj kontroli, oko koje sam kružio, i kružio, a ona je bila lepo sakrivena iza panja. Posle izgubljenih 5min na srednjoj distanci, nije bilo potrebe za jurnjavom i lomljenjem do kraja trke, ali i u tom ritmu završavam na drugom mestu sa velikih 9min iza Ugora, koji je sjajno istrčao trku.

Trećeg dana je na programu bilo Prvenstvo na dugim distancama. Od početka sam krenuo agresivno koliko god može po onom kamenjaru, i do 9.kontrole nisam imao grešaka. Tu pravim paralelnu grešku, ali nije se ni video put koji sam promašio. Nastavio sam da idem jako koliko mogu, ali posle 18.kontrole sam se razbio na kamenju i sva sreća je da je Velja bio pored mene i pomogao mi da ustanem, jer stvarno ne znam kako sam posle toga nastavio trku. To se vidi i na sledećih 2-3 kontrole na kojima nisam mogao da se povratim od pada, i na njima pravim nekoliko sitnih grešaka. Jedva sam se dovukao do cilja od bolova. U tom momentu u cilju sam imao prvo vreme, ali posle par minuta sam shvatio da ću biti prvi, pošto Ugor i Pop nisu stigli.

Sveukupno sam bio prvi, jer je razlika od noćne kratke odlučila između mene i Ugora.(rezultati)

Нема коментара:

Постави коментар