субота, 30. мај 2009.

Bele vode

Danas je u Beogradu održana poslednja iz serijala sprint trka koje su održane ovog leta. Trka se održala na Belim vodama na novoj sprint karti.
Trku sam započeo karakteristično za mene-greškom. Promašio sam jedan prolaz i za trenutak ispao sa karte, odnosno pomešao sam ulice, i tu sam napravio oko 1.30min zaostatka. Posle toga sam se trudio da što bolje istrčim ali sam napravio još par sitnih grešaka, mada je na sprintu svaka greška ogromna. Na kraju vreme 16.20 za 2.8km i drugo mesto.
Ovom trkom sam završio ciklus sprint trka i već od naredne nedelje se vraćam na treninge u šumu. Idem na dvonedeljne pripreme u NS, pa na Prvenstvo Vojske i za tri nedelje na Prvenstvo Mađarske na srednjim distancama i štafeti. Nadam se da ću dobro iskoristiti vreme na pripremama i poboljšati svoju O-tehniku, pa će i rezultati valjda doći.

Нема коментара:

Постави коментар