недеља, 1. март 2009.

Boroka kup



Ovog vikenda sam bio na Boroka kupu u Mađarskoj. Teren-prava ludnica, da čovek sedne i plače. U muškoj elitnoj kategoriji je prvog dana održana kvalifikaciona trka dužine 4.8km. Nažalost, i pored dobrog trčanja, overio sam pogrešnu kontrolu, napravio grešku od 5min i startovao prvi u finalu. U drugoj trci dužine 6.2km sam od početka krenuo agresivno do 13.kontrole gde pravim grešku od oko 5min i na 15. kontroli grešku od oko 5min. Naravno, to me je koštalo nekih 10 mesta u plasmanu.
Drugog dana smo imali 13.5k (112.04min) sa masovnim startom. Prvih nekoliko kontrola sam imao strašnih problema da uđem na kartu, dok sam kasnije napravio par grešaka što bi ukupno sa ovakvim trčanjem iznosilo nešto malo više od 10 min. Na stazi nigde nije bilo osveženja što je naravno uticalo na blagi pad koncentracije u drugom delu trke zbog dehidracije.
Sveukupno sam bio 9. što i nije loše s obzirom na pauzu od 3 nedelje zbog naprsnuća koščice u stopalu.Za ovakav teren definitivno treba dobra taktika trčanja i izbora varijanti i naravno trening na ovakvim terenima koje mi nemamo.

Нема коментара:

Постави коментар