субота, 7. март 2009.

MOC Kalemegdan


Drugog dana MOC turneje održana je sprint trka na Kalemegdanu. Tvrđava je odličan teren za sprint trke, ali je kompletan doživljaj pokvarila kiša koja je padala ceo dan. Tužna stvar u celoj priči je karta koja je na nekim delovima zbunjujuća, pogotovo kod prolaza kod treće kontrole i prema donjem gradu. Ali to je posao organizatora i kontrolora karte, koji naravno ne poznaju razliku između trčanja 4min/km i 10min/km. Na nekim delovima sam napravio greške koje su neoprostive u ovako kratkim trkama. na prelasku u donji grad, ka 5. kontroli morao sam do dna ići pločnikom i lagano, što se vidi na treku, zbog straha da ne povredim nogu. Od 7. ka 8. kontroli sam ušao u zidine, tako da sam i tu izgubio desetak sekundi. I na kraju, na putu ka 18.kontroli nisam video put koji vodi oko brda pa sam i tu izgubio dodatno vreme. Kada se sve sabere, drugo mesto nije ni razočaravajuće. Odlične dve trening trke u dva dana. Ima još dosta stvari na kojima treba da radim u narednom periodu, naročito kada je u pitanju brzinska izdržljivost i trčanje uzbrdo.

Нема коментара:

Постави коментар